Praktické informace

Tuto stránku jsme připravili, abychom Vám nabídli přehledný soupis informací o Týdnu inovací ČR 2023. Týden inovací ČR se skládá z Hlavní události a Doprovodných událostí. Doprovodné události probíhají v termínu od 2. října až do 22. října po celé České republice. Hlavní událost, na které můžete navštívit Konferenční panely, Inovační veletrh a Inspirativní semináře, se koná v úterý 10. října v ČSOB Kampusu na adrese Radlická 333, Praha 5.

Hlavní události – časy

Hlavní událost bude přístupná v úterý 10. října v čase od 7:30 do 18:00, kdy je po celou dobu otevřený Inovační veletrh. V čase od 9:00 do 18:00 probíhají Konferenční panely a Inspirativní semináře. Doporučujeme dorazit na místo konání  dostatečným předstihem, abyste se stihli včas dostat na Vámi vybraný program. Zároveň prosím berte v potaz, že budovy ČSOB Kampusu jsou rozlehlé a dostat se od vstupu až do seminární místnosti může trvat až 10 minut!

Hlavní události – lokace

Letošní 8. ročník Týdne inovací ČR se poprvé uskuteční v prostorách ČSOB Kampusu na adrese Radlická 333, Praha 5. Ke vstupu prosím využijte hlavní vstup od metra Radlická. Pro cestu na místo doporučujeme využít metro, linku B, zastávka Radlická (50 metrů od vstupu do budovy), případně tramvaj 7 nebo 21 na zastávku Radlická. Parkování pro veřejnost není zajištěno.

Kampus ČSOB je rozdělen do dvou budov spojených mostem. V budově NHQ (do které vstoupíte hlavním vchodem) se nachází Inovační veletrh, K.I.S.S. stage a Seminární místnost ELAI. V druhé budově spojené mostem se nachází Hlavní stage a další Seminární místnosti. Doporučujeme si dopředu prohlédnout mapu, prostor případně se na místě neváhejte zeptat pořadatelů označených plackou s logem Týdne inovací.

V prostorech bude také zajištěna bezplatná šatna.

Mapa

Akreditace a vstup

Při vstupu si prosím připravte Vaši GoOut vstupenku, která Vám dorazila do emailu. Vstupenku stačí mít v elektronické formě v mobilním telefonu. Při příchodu se prosím zařaďte do správné fronty dle druhu Vaší vstupenky. Držitelé vstupenek Business, VIP nebo LEADERS mohou využít Prioritní vstup. Po obdržení pásky / badge je možné budovu libovolně opouštět a zase se vracet. Vstupenky jsou pevně vázany na jméno. Pokud chcete změnit jméno na vstupence, kontaktujte nás na tydeninovaci@elai.cz. Děti do věku 15 let mají na akci vstup v úrovni Základní vstupenky zdarma.

Registrace a vstup na Inspirativní semináře

Kvůli omezené kapacitě je pro návštěvu seminářů nutná rezervace místa v aplikaci Eventee! Výjimku tvoří Seminární místnost StartupJobs stage a Seminární místnost MultiSport. Rezervaci místa na semináře můžete provést přes aplikaci Eventee. Po otevření stránky stačí kliknout na “Zúčastnit se eventu” a založit si účet. Zároveň doporučujeme vyplnit informace v sekci Networkingu. Držitelé vstupenek Business, VIP a LEADERS obdrželi instrukce pro rezervaci během zakoupení své vstupenky. Držitelé Základní vstupenky obdrží instrukce 48 hodin před začátkem akce.

Přednostní vstup na daný seminář mají návštěvníci s dřívější rezervací v rámci aplikace Eventee. Po vyčerpání kapacity daného semináře se možnost nových rezervací automaticky uzavře. U každé seminární místnosti bude hosteska, která bude vpouštět návštěvníky dle jmenného seznamu z rezervací. Pokud návštěvník s rezervací nedorazí do seminární místnosti do 2 minut po začátku semináře, jeho rezervace propadá a hosteska může do místnosti pustit další návštěvníky bez rezervace, kteří budou čekat před seminární místností.

Dětský koutek

Během celého dne bude k dispozici dětský koutek ve spolupráci se Sto skupin, kde můžete nechat Vaše děti jakéhokoliv věku. Dětský koutek naleznete ve třetím patře v oblasti Seminárních místností. Pro jistotu Vám doporučujeme si místo rezervovat pomocí tohoto formuláře.

Speed networking

Pro držitele vstupenek Business, VIP a LEADERS jsme připravili Speed networking. Každé kolo moderovaného Speed networkingu bude trvat 50 minut, během kterých máte možnost poznat až 15 nových kontaktů. Moderátory jednotlivých kol budou Alexander Raiman a Viktor Holý. Rezervaci místa na daný networkingový okruh můžete provést přes aplikaci Eventee v sekci Program, případně doražte na místo bez rezervace těsně před začátkem kola. Nezapomeňte si zároveň připravit svůj LinkedIn QR kontakt, který můžete snadno předat dalším návštěvníkům Speed networkingu.

Stravování

V ČSOB Kampusu je v každé budově možnost využít ke stravování velkokapacitní jídelnu nebo kavárnu. Každá jídelna má otevřeno již od 7:30 s nabídkou snídaní, která následně přechází na obědy a odpolední snacky. Denní nabídku jídel naleznete zde. V rámci kaváren jsou Vám celý den kromě kávy k dispozici dezerty a bagety. Zároveň neváhejte využít nabídky osvěžujících smoothie drinků od Healthy Longevity Cafe, které naleznete v oblasti seminárních místností.

Tlumočení na Konferenčních panelech

V rámci obou Konferenčních panelů bude po celý den zajištěn překlad z angličtiny do češtiny nebo z češtiny do angličtiny pomocí Stenomatic AI. Stenomatic AI se dá využít pomocí libovolného chytrého telefonu a připojení k internetu (na místě bude dostupná bezplatná vysokorychlostní Wi-Fi síť). Pro použití není třeba instalovat žádnou aplikaci, stačí naskenovat QR kód umístěný u pódia a otevře se Vám webová stránka, na které bude dostupný živý překlad. Překlad lze číst jak v psané formě, tak jej i poslouchat v mluvené podobě (nezapomeňte si sebou vzít svá oblíbená sluchátka k Vašemu mobilnímu telefonu). Překlad v psané podobě bude také zobrazen u pódia. V rámci seminárních místností překlad není zajištěn.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Neváhejte nám napsat na tydeninovaci@elai.cz.